Klacht: geen gehoor contributie nummer van fnv

op 03 september 2014 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het nummer voor contributie al bijna 35keer gebeld. Elke keer krijg ik de computer er voor om mij te vertellen dat de wachtrij vol is. En op het gewone 0900 nummer kunnen ze mij ook niet helpen. Helaas meneer u zal het nogmaal moeten proberen. Meer kan ik niet voor u doen. Grrrrr

Gewenste Oplossing:

Als ze de telefoon opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door piethoane