Klacht: Geen garantie ondanks bevestiging aankoopdatum

op 14 januari 2014 over Bauknecht in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze oven veroorzaakt direct na 1e gebruik tijdens het koelen kortsluiting. Hierop contact opgenomen met de servicelijn, die mij verplichten een garantiebewijs te overleggen. De vrouw aan de andere kant van de lijn wijst hierbij op de garantiebepalingen, maar geeft wel aan dat bauknecht na registratie aan de hand van de productcode kan zien wanneer het apparaat verkocht is. Bevestiging dat er nog garantie op het product zit.
Aangezien onze huidige woning uit financieel oogpunt gekocht en gerenoveerd is en daarna door ons overgekocht is, zijn wij niet in bezit van dit bewijs en is het opzoeken en bezorgen van het bewijs voor de verkoper zeker geen prioriteit. Waardoor wij nu, ondanks het feit dat de apparatuur niet functioneert binnen de garantietermijn, zoals telefonisch bevestigd, nog enige tijd met het probleem blijven zitten.

Kosteloze reparatie waarbij ik eventueel op langere termijn de garantie kan overleggen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bauknecht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bauknecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Systeempje