Klacht: Geen folders ontvangen

op 05 september 2016 over Reclame in de categorie Omroepen

Goedemiddag ik woon op de rijksstraatweg 110 rood in Haarlem. Al maanden ontvang ik geen folders. Heb al eerder een klacht ingediend dan ontvang ik hem eenmalig daarna niets meer. Vanmiddag zat ik bij mijn vriendin in de timorstraat en daar bezorg de jongen de folders dus ik vroeg bezorg jij ook op de rijksstraatweg zegt hij ja dus ik vraag waarom dan niet bij mij zegt hij ik ga even mijn broer erbij halen, vervolgens stoppen ze met bezorgen in de timorstraat en lopen een zijstraat in. Mijn vriendin op de fiets erachter aan en zegt bij in de tuin zit een mevrouw die jou iets wilt vragen zegt de oudste broer ik heb niemand verantwoording af te leggen over het bezorgen van de folders en geeft mijn vriendin een grote brutale mond en loopt weg. Ik ben ze gaan volgen vervolgens zien wij dat ze de resterende folders weggooien in de papier al bij de kerk in de Indische straat.
Ik vind het dus belachelijk dat ze een aantal folders bezorgen de rest weggooien. Ik heb navraag gedaan in de padangstraat cheribonstraat en timorstraat en inderdaad de meeste krijgen zelden of nooit de folders. Zouden jullie die jongens erop aan willen spreken en kunnen zorgen dat ik vanaf u wel de folders wekelijks ga krijgen en dat zij ze niet meer weggooien. Op de folders staat een nummer weet niet of dit de wijknummer is maar het betreft: 00202211. Graag zou ik hier een terugkoppeling van willen ontvangen of via mail (ingridmatzen5@gmail.com of telefonisch 06-51730775.
Ingrid Matzen
Haarlem

Personeel aanspreken op het niet bezorgen van de folders en aanspreken op het weggooien van de folders en dat ze hun grote brutale mond tegen de klanten moeten houden. Ik wilde gewoon een gesprek aangaan

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reclame

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reclame nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridmatzen