Klacht: geen enkele reactie

op 26 juli 2017 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaling van de factuur kun je alleen doen via een ideal link.
Geen bankgegevens op de factuur.
Ik wil zelf betalen en niet via een link, heb de betaling dus gedaan op hetzelfde
rekeningnummer als vorig jaar. (toen hetzelfde verhaal, heb toen uiteindelijk
een rekening nummer van hun gekregen).
Wat gebeurd ze storten het bedrag terug op mijn rekening.
Stuur hun incassoafdeling een mail; geen reactie.
Ondertussen wel mailtjes kriigen dat het bedrag nog openstaat, en vervolgens mijn website uit de lucht halen!
Via de site bericht gedaan, hier een reactie op dat ze dat naar de juiste afdeling sturen en dat ze er op terug komen; geen reactie.
Hebben ook geen telefoon waar ze op te bereiken zijn.
Krijg vandaag brief van een incassobureau.

bah bah bah wat een …..

Gewenste Oplossing:

Dat ze een 'normale' factuur sturen met al hun gegevens
en op een normale manier te bereiken zijn en fatsoenlijk reageren

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cordes afrastering