Klacht: geen enkele medewerking

op 08 augustus 2017 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Wat zijn deze mensen onmenselijk.
Krijg van de buren die 4 weken in buitenland zaten een bevel van snijder dat ik 2 dagen later moet voorkomen. Meteen contact opgenomen met ze voor een regeling. Sorry u heeft pech komt voor.
Oké maar wil toch een regeling. Dit is niet mijn fout dat hun het in de verkeerde brievenbus gooien.
Maar daar reageren ze niet op. Nu hebben ze snel een loonbeslag neer gegooid bij de werkgever. Geen eerdere gegevens gekregen van ze.
Zonder dat wel wisten dat ze dat gedaan hadden had ik zelf alweer contact opgezocht met ze en weer krijg je als antwoord pech gehad. Maar in plaats met een oplossing komen omdat nu contract niet verlengd gaat worden zetten ze dit Door. Ik zou toch gaan voor een maandelijkse betaling in plaats van een 1 malige klein bedrag.

En hun eigen fout willen ze niet erkennen .

Dat alsnog een regeling wordt getroffen en beslag wordt opgeheven

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 01 september 2017 om 09:24 geantwoord