Klacht: Geen dvd gehuurd, toch aanmaningen en dreigbrieven van hoek en partners

op 21 december 2012 over Hoek & Partners in de categorie Deurwaarders

Hoek en Partners gaat door.

Ik ontving op 7-9-2012 een nota voor 9.50 voor een dvd die ik te laat ingeleverd zou hebben. Bleek van mei 2011 te zijn. Omdat ik prive vervelend zat en geen zin had in gedoe, heb ik deze rekening betaald onder protest. Toen ik later belde, bleek dossier daarmee gesloten.
Later bleek, bij navraag bij mijn dochter, dat we al meer dan 2 jaar niet in videotheek zijn geweest!

2-11-2012 Ontving ik een nota van dezelfde videotheek Abora in Velp met weer een openstaand bedrag, van 7-9-2012. Ik ben daar al minimaal 2 jaar niet geweest en wist nu dus zeker dat de nota’s niet kloppen.
Heb op advies van rechtsbijstandverzekeraar mail gestuurd naar videotheek, maar kreeg geen reactie. Wel een schrijven van Hoek en Partners met kosten er bovenop. Ook naar hen de mail gestuurd dat ik geen diensten heb afgenomen, maar geen reactie. Alleen nu een hogere nota van 57.90. Deze totaalkosten zijn in strijd met incassowet per juli 2012!
Vandaag weer een dreigbrief gekregen dat ik binnen 3 dagen moet betalen. Anders komt er een juridische procedure.
Ga nu as donderdag aangifte doen voor poging tot afpersing en oplichting.

Ik wil dat Hoek en Partners stopt met sturen van onterechte dreignota\\\'s en bedrag van 9.50 (welke ik onder protest heb betaald, bij opmerkingen vermeld) terugstort op mijn rekening.
Ik heb geen dvd\\\'s gehuurd de laatste 2 jaar en krijg er dus ook geen bewijzen van!

Alle klachten die gemeld zijn door Leniek9999