Klacht: Geen contact te krijgen

op 21 mei 2021 over IncassoPartners Nederland in de categorie Incassobureaus

Vorige week kwam ik erachter dat ik een claim op mijn naam heb staan bij Klarna doordat ik iets wilde bestellen met achteraf betalen. Toen bleek dat dat niet kon, want er staat een bedrag open. Ik keek in mijn account en ik kan het niet vinden.
Na contact met Klarna bleek er inderdaad een openstaand bedrag te staan, maar met een mailaccount dat voor mij onbekend is. Wel hebben ze mijn naam en geboortedatum gebruikt. Klarna kan niets doen omdat de claim bij IncassoPartners ligt. En omdat ik aangifte moet doen ik wel de claim nodig heb, heb ik dus maar even gebeld.

Even???? Ik ben nu een week verder:
Via het telefoonnummer heb je meerdere keuzemogelijkheden en bij elk nummer wordt je verwezen naar de website waar je kunt inloggen op jouw account met de mailadres die zij hebben. Alleen dat is niet mijn mailadres?!?! Verders zijn er geen mogelijkheden om iemand live te spreken.

Het contactformulier meerdere malen ingevuld. Jammer genoeg komt daar geen bevestiging van. Maar ik krijg ook geen reactie.
Dus heb ik gemaild. Maar ook dat schijnt niet te lukken.

Klarna kan niets doen want de claim ligt bij IncassoPartners
IncassoPartners is niet te bereiken
Ik kan mijn probleem niet oplossen, terwijl ik niet de oorzaak ben van het probleem!

Ik wil snel mogelijk contact en zo snel mogelijk de claim ontvangen ivm aangifte

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar IncassoPartners Nederland over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Stefferd