Klacht: Geen contact over ernstige klacht

op 29 april 2017 over Air berlin in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben onze ticket Dusseldorf naar Alicante bij Air Berlin geboekt voor 30 maart 2017, maar eenmaal op de luchthaven bleek dat we niet met Air Berlin vliegen maar met Niki Air. Waarom hebben we hierover geen bericht gehad? Niet zo fatsoenlijk van Air Berlin.

Maar dan komen we snel in veel grotere problemen, Niki Air wil geen honden in kabine laten meevliegen, maar wij hadden voor onze hond wel,150,00 euro betaald aan Air Berlin. De hond wordt geweigerd, zou te zwaar zijn werd gezegd, zonder de hond te wegen.

Zal de rest van het verhaal maar laten, want gebleken is dat de weegbanden bij elke balie een ander gewicht vertoont, feitenlijk fraude dus.

Maar daar sta je dan om 05.00 uur s’morgens, weg tickets voor 2 personen en betaald voor de hond, inclusief lucthaven tax, veiligheids tax enz. En geen vlucht. Daar ter plaatse is niemand waar je met je klacht heen kunt gaan, zoek het maar uit.

Wij nemen contact op met Air Berlin, eerst maar eens bellen en worden weggewimpeld we moeten maar een contact formulier sturen, doen we dan maar, maar we krijgen slechts een voorbedrukte tekst per email met een nietszeggende tekst ‘ dank voor uw bericht we doen altijd onze uiterste best…… en zullen in de toekomst hiermee proberen rekening te houden’ bla bla.

Inmiddels hebben wij ons verhaal overal neergelegd, bij Air Berlin, bij Ministerie van Transport NRW, politie Dusseldorf, maar ook RP duitse krant, en in Nederland bij Tros Radar, de Telegraaf, Volkskrant, AD.
Geen reactie mogen ontvangen.

We hebben een retour ticket en willen die annuleren en gerestitueerd krijgen, maar Air Berlin reageert niet op ons schrijven. Wat nu?

Kosten vergoed krijgen mogen we toch wel verwachten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Air berlin

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Air berlin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ro-anne