Klacht: Geen contact en nog geen spullen!

op 12 september 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

1,5 week een badmat met tekst besteld voor mijn zusje die trouwt…Nog niks mogen ontvangen..wel betaald meteen bij bestelling.
Vandaag zeker 20x gebeld, geen gehoor en aantal mails verzonden, zelfs pb op facebook en nergens wordt op gereageerd! Als ik dit had geweten nooit besteld bij Prachtigkado…De centjes voor het kado zijn nu dus al vergeven..kan toch moeilijk met lege handen aankomen??? Ik zou graag willen dat het as woensdag binnenkomt, anders is het te laat en moet ik het opsturen naar de UK ( daar wonen ze) en wie betaald die verzendkosten dan?? Nee ik ben hier helemaal niet blij mee! Als het er woensdag niet is, wil ik absoluut mijn geld terug en zit ik nog zonder kado! Dank je wel hoor Prachtig kado met je mooie beloftes binnen 24uur! Misleidend zijn jullie en dan nog niet reageren ook!!

Als het pakket as woendag hier binnen is!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Reactie van de melder van de klacht Vonnetje

1 jaar geleden - Nou het is dus binnen...maar de ringen die erop moeten staan, staan er dus niet op..plus het is echt smerig. Krijgen niet meer dan 1ster!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vonnetje