Klacht: geen code ontvangen

op 17 oktober 2016 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

beste heb tickets gekocht van wizzair voor 13 november tot 27 november van eindhoven naar skopje.
maar ik heb geen code ontvangen heb betaling via overschrijving gedaan en het is al twee weken geleden nog altijd niets ontvangen.
heb ze ook 3x gebeld ik geef mijn gegevens eens dat ik mijn gegevens doorgeef leggen ze af.
kunnen julier daar iets aandoen.

mvg leutrim salihi

Gewenste Oplossing:

ik zou te vreden zijn als ik het code ontvagen heb en dat alles in orde komt anders raak ik mijn geld kwijt en heb geen tickets.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leutrim