Klacht: Geen bezorging Gooi- en Eemlander gedurende 3 maanden, wel rekeningen innen

op 24 maart 2020 over Gooi en Eemlander in de categorie Kranten - Landelijk

Sinds 3e week december 2019 geen bezorging krant. Dat is nu dus al 3 maanden. Regelmatig contact gehad via mail en telefoon. Gaan overleggen, beloven terug te bellen, doen dit niet. Starten onderzoek, resultaat niet bekend. Innen wel abonnementsgeld via automatische incasso. Dat storneer ik 2x, krijg herinnering en sommatie. Medewerkster staat mij niet begrijpend te woord, als ik meld dat ik niet ga betalen voor niet-geleverde kranten. Gaat overleggen met leidinggevende, misschien kan zij uit coulance nog iets regelen, zou mij terugbellen, maar doet dit niet. De zoveelste keer dat er niet volgens afspraak terug gebeld wordt.
Heb de krant opgezegd en gemeld dat dit geen manier is waarop je met een jarenlange (meer dan 35 jaar) klant omgaat.
Inmiddels heb ik de herinnering en de sommatie betaald (2 maanden abonnementsgeld) om van het gedoe af te zijn, maar eigenlijk vind ik dat zij dit moeten terugstorten. Zij hebben tenslotte niet geleverd voor betaalde producten.

Als ik het abonnementsgeld van de niet geleverde maanden retour krijg.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gooi en Eemlander

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gooi en Eemlander nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ejfr55

3 maanden geleden - Nooit iets vernomen van de Gooi- en Eemlander.

Alle klachten die gemeld zijn door ejfr55