Klacht: Geen bevestigingsbrief ontvangen

op 15 maart 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Via de telefoon een aanbieding gekregen mee te doen met Europa loterij, ik zou een bevestigingsmail krijgen en heb een week de tijd wel of niet mee te doen.
Nooit een mail gekregen, wel werd vorige week 49,95 afgeschreven.
Dit bedrag laten storneren

Dit soort praktijken moeten stoppe. Ik wil van mkbusiness een mail dat ik er niet langer geld wordt afgeschreven en zij mij uit hun systeem verwijderen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:07 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke.carstens