Klacht: GEEN BETALING

op 08 juni 2016 over Reclamediensten De Schakel in de categorie Drukwerk

IK heb een klacht
Ik was tot vandaag bezorger bij REKLAMEDIENST DE SCHAKEL nu is mijn wijken van mij afgenomen om dat volgens hun ik de wijken niet loop
Ik weet dat er mensen zijn die ze ook echt niet lopen maar ik liep ze altijd volgens hun heb ik dat niet gedaan nu is per direct mijn contract op gezegt terwijl ze mij nooit gebeld hebben zowel op de huis telefoon en mobiel niet
Ik kreeg vandaag ook tehoren dat er niks uit betaalt wordt ik heb gewoon gelopen en als ik mijn werk op wil zeggen heb ik een op zeg termijn van 2 maanden die hebben hun ook maar ook daar houden hun zich niet aan.
Ik vindt erg schandalig zo als hun met hun lopers om gaan
Wel lopen niet betalen echt schandalig
Ik zou mensen ook willen aan raden om eerst naar tedenken voor ze met REKLAMEDIENST DE SCHAKEL in zee gaa neem geen extra diensten want die worden niet betaalt
REKLAMEDIENST DE SCHAKEL proviteer van de lopers maar uit betalen doen ze niet
ECHT SCHANDALIG

GA NOOIT IN ZEE MET ZE WANT HUN KOMEN AFSPRAKEN NOOIT NAAR

IK BEN PAS TE VREZEN ALS DE BETAALDEN GEDAAN WORDT VAN 3 MAANDEN EN NAAR MIJN EXCUSES WORDT GEMAAKT

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reclamediensten De Schakel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reclamediensten De Schakel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem1970