Klacht: geen bestelling ontvangen.

op 13 september 2016 over Onvax.com in de categorie Beauty & Wellness

op 05/09/2016 heb ik 14,95 euro overgemaakt op NL66INGB0004212415 tnv Onvax

wanneer ik het flesje met het medicijn onvax/linea ontvangen heb.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onvax.com over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Onvax.com in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Onvax.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Onvax.com

Heeft op 13 september 2016 om 13:06 geantwoord

Zeer gewaardeerde klant Adzy (77 jaar),

Hartelijk dank voor uw bestellingen!

U heeft ongebruikelijk via onze bankrekening een overboeking ('bestelling') volbracht en niet een bestelling via onze website.

'Bestellen' via deze onjuiste en ongewenste manier raden wij u af.
Een ongebruikelijke boeking via onze bankrekening kunnen wij helaas niet tijdig opmerken als zijnde een bestelling.

Direct vooraf geld overboeken op onze bankrekening is helaas niet hoe het bestelproces van onze online (web)winkel werkt.
Wij zijn u natuurlijk wel zeer dankbaar voor uw overboeking, door u bedoeld als bestelling, en zullen u nu ook direct uw gewenste pakketje toezenden.

Wij adviseren u om in het vervolg (normaliter) via onze website (bestelformulieren) te bestellen.

Wij hebben in het verleden al meerdere correcte bestellingen via onze website van u mogen ontvangen.
Bestellingen waarvan u 1x vooraf heeft betaald via ideal (en via onze website) en u heeft ook 1x via onze website besteld en achteraf betaald via overboeking.
Ons verzoek aan u is dus om in de toekomst graag via de online bestelformulieren (en betaalgemak) uw bestellingen te plaatsen.
Alvast zeer hartelijk dank voor uw medewerking!

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestellingen! (aub via bestelformulieren op onze website en niet via onze bankrekening).

OOK raden wij u aan om in het vervolg rechtstreeks contact met onze service op te nemen via email (service@onvax.com) of via het
online contactformulier:

Tot slot: U kan uw pakketje nu binnen 3 a 8 werkdagen verwachten.

Hopende u van voldoende informatie te hebben voorzien.
Dank voor gebruik van onze service en u bent altijd welkom.

Met de meest vriendelijke groeten,
Service@Onvax.com

Alle klachten die gemeld zijn door azinkweg