Klacht: geen bericht via e-mail

op 29 februari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Telefonisch benaderd al een paar keer omdat ik geen e-mail kreeg ter bevestiging, zouden het uizoeken dus niets gehoord.
Klinkt als een mooi aanbod maar komen hun belofte niet na.
Er wordt dan wel geld van de rekening afgeschreven. Uieraard neit geaccepteerd

Als ik geen aanmaningen van het incasso bureau krijg omdat de firma die belde niet waar heeft gemaakt ondanks het spellen van e-mail adres geen mail stuurt maar dus wel geld af laat schrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:31 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

In goede orde ontvingen wij u klacht.

Aangezien wij voor de meerdere opdrachtgevers incasseren, zou ik graag van u vernemen voor welk bedrijf er van uw rekening is geïncasseerd.

Alvorens er geïncasseerd wordt krijgt u van u bank een vooraankondiging, hierop staat vermeldt voor welk bedrijf er geïncasseerd zal gaan worden.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

MKBusiness

Alle klachten die gemeld zijn door Lulu2010