Klacht: Geen begeleiding scriptie, lezers zitten duidelijk niet op één lijn

op 09 februari 2018 over Hogeschool Inholland in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Zonder problemen al mijn vakken gehaald met keurige cijfers. Nu in inmiddels 3,5 jaar bezig met het afstudeertraject. In het begin zeer slechte begeleiding gehad, de feedback was iedere keer anders. Ik heb ongeveer 5 verschillende begeleiders gehad en niemand zat met elkaar op één lijn. Na een jaar werd de gehele begeleiding “geschrapt” en kreeg je alleen nog de mogelijkheid om in groepen deel te nemen aan kringgesprekken. Belachelijk. Ik heb zelfs al honderden euro’s uitgegeven aan verschillende scriptiehulp van buitenaf. Wanneer zij zeiden dat ik een goed stuk had en het inleverde, werd het keer op keer weer afgekeurd.
Ik betaal daarbij ook nog +- €200,- per maand aan Inholland. Aan wat? Voor de 10 minuten gesprekjes op dinsdag waar de feedback iedere keer anders is? Ik heb gelukkig het bewijs op mijn telefoon staan doordat ik opnames heb gemaakt van de gesprekken.

Ik zou graag de €6000 euro collegegeld terug ontvangen, omdat ik deze jaren geen enkele begeleiding heb gehad.
Daarbij een plan van aanpak waarin staat hoe zij dit denken op te lossen met één begeleider en twee dezelfde lezers. Ook wil ik een garantie dat ik voor de zomer afstudeer. Zo niet, ben ik genoodzaakt andere stappen te ondernemen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hogeschool Inholland over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hogeschool Inholland in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fleurvh90