Klacht: geen award punten

op 26 juni 2016 over American Express in de categorie Creditcards

Ik ben bijna een jaar geleden benaderd door american expres voor een credit card.
Ik zou dan in samenwerking met flying blue 6000 award miles cadeau krijgen.
Welke al meer waard waren dan de 75 euro die ik moest betalen voor het lidmaatschap bij american expres.
Heb alleen de miles nooit ontvangen.
Je moet namelijk binnen een maand 100 euro uitgeven met de kaart.
Nu wijzen ze je daar niet op bij het gesprek om je binnen te halen.
Verder ook niet duidelijk aangegeven in de brief die je krijgt als de kaart binnen komt.
De klant is binnen en de nazorg is uitermate slecht.
Ik ben uiteindelijk zelf gaan bellen hoe dat in ze werk ging en waar ik dan allemaal die 100 euro kon besteden en of ik die ook mocht pinnen want in heel veel winkels wordt de kaart niet geaccepteerd. werkt waarschijnlijk beter in het buitenland.
Nu blijkt dat ik door het niet weten en al het zoeken waar ik kon betalen iets te laat was met de 100 euro besteden.
Dus nu krijg ik geen award miles, en dat was de reden van aanschaf van de kaart.
De dame die ik gesproken had van american zei regels zijn regels.
Al die moeite om een klant binnen te halen, maar behouden van klanten hebben ze nog nooit van gehoord denk ik.

Als ik mijn beloofde miles krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over American Express

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over American Express nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenvd1977