Klacht: geen antwoord op vragen

op 19 augustus 2016 over Kabinet in de categorie

heb al meerdere malen een klacht ingediend bij de overheid (rijksoverheid) en krijgt een bevestiging e-mail en daar is het mee gedaan. Dacht dat de overheid er voor de burgers in. Dan laten ze dat wel zien hier in dit land, zijn er voor Unilever, Coca cola, Apple en andere slechte bedrijven die over lijken gaan en dat laat de overheid gewoon toe. Vroeger was het een boerenland wat is opgebouwd door boeren, tegenwoordig komt er steeds meer land tuin bouw grond vrij en nemen de geleerde mensen de overhand en dat is echt geen verbetering, geven om geld en macht en dat is ziekelijk vandaar ook zoveel ziektes hier en wordt nog wel erger ook in de toekomst.
Geleerde mensen slopen deze aarde alleen voor onnatuurlijk papier wat in hun ogen waarde heeft, maar als er echt narigheid komt heb je niks aan die mensen wat die zijn bang voor vieze handen.
Was trost op dit land maar schaam er nu wel voor dat het hier zo verziekt wordt door hebzucht en VRIENDJES POLITIEK

Dat je eens eerlijk behandeld word en dat je niet word voor gelogen door die minister en hooggeleerde gifmengers. Dat je wee gewoon alles zo in de winkel kan kopen zonder dat er enge stoffen in zitten.
Alles moet goedkoper gemaakt worden om aandeelhouders (aasgieren) meer geld verdienen, maar over de rug van de burger en de overheid, kijk hoeveel geld we uitgeven aan ziektekosten bijna €10.000.000.000,00 terwijl dat bijna niks hoeft te zijn in zo land als NL maar de grote bedrijven verdienen en die ministers zullen ook wel aandelen hebben, of krijgen we iets toegeschoven of zoontje mag is het bedrijf werken
Eerlijkheid duurt het langst behalve in NL (naailand) daar halen sommige geeneens hun pensioen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kabinet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kabinet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nordynl
x