Klacht: Geen adres vermelding op factuur

op 03 maart 2016 over Handyfloor in de categorie Vloerbedekking

Wij hadden een pvc laminaat vloer besteld bij Handyfloor. We zouden hem zelf op halen in Eindhoven. Dat hebben we ook gedaan op woensdag 2-3-2016 maar toen wij daar aankwamen waren we op de verkeerde adres en werden we naar een magazijn gestuurd een kwartier rijden van de winkel zij de verkoper. Hij legde ons de weg uit waarvan het voor ons niet meer te volgen was zelfs de anderen medewerker zij dat hij de uitleg niet meer kon volgen. omdat wij onbekend zijn in Eindhoven was het voor ons niet haalbaar na 20 minuten zoeken en vragen aan mensen nog langer te zoeken omdat wij op tijd in Arnhem terug moesten zijn. Ik heb hun gemaild en gevraagd om een compensatie van 10,00 voor het voor niets rijden van Arnhem naar Eindhoven en het niet vermelden van het afhaaladres op de bon. Nu willen ze dat niet en heb ik de bestelling geannuleerd. Wel jammer dat ze daar zo star in zijn omdat ik vind dat het wel in de eerste instantie een fout is bij hun. Het is voor hun een kleine moeite het afhaal adres op de factuur te vermelden en niet alleen de stad Eindhoven.
——————————————————————————————
kopie mail wisseling met Handyfloor:
Dit is de mail wisseling die Handyfloor hanteert:

Sorry!
We hebben eerst 20 minuten lopen zoeken hoor.
En aan verschillende mensen de weg gevraagd
ik vind u er onplezierig doen.
En zal u reactie ook op klacht.nl plaatsen nou word het mooi
Hoe komt u erbij dat wij rechtstreeks naar Arnhem zijn gereden?
Het gaat ons om hert fijt dat wij van Arnhem naar Eindhoven rijden en met niets terug moesten omdat u het niet vermeld wat het afhaal adres is

M. Tap

Datum: 3-3-2016 11:51:22

Beste M. Tap,

Spijtig om te horen. Wij vinden het uiteraard ook een vervelende situatie en hadden liever gezien dat u rechtstreeks naar ons magazijn was gegaan.
Ik ben zelf aanwezig geweest in de showroom te Eindhoven toen mijn collega u de weg naar het magazijn heeft aangegeven.
Het is een klein stukje doorrijden naar ons magazijn.

Als u vanuit de showroom terug bent gereden naar Arnhem is dat helaas geen reden om u tegemoet te komen in verzendkosten.

Like ons op Facebook
Volg ons op Twitter
Volg ons op Google Plus
Abonneer op ons Youtube kanaal

Op 3 maart 2016 11:31 schreef mtap-corn@hotmail.com :

Helaas jammer dat jullie zo star zijn.
En niet jullie aandeel zien
ergens op de site er zullen veel klanten niet na kijken.
Ik begreep dat wij ook niet de eerste zijn die op het verkeerde adres kwamen.
zoals ik al melde wil ik de bestelling annuleren.
Helaas geen tevreden klant.
Ik heb inmiddels ook een klacht ingediend bij mijn klacht.nl

M Tap

Datum: 3-3-2016 10:30:17

Beste M. Tap,

Zoals eerder vermeld kunt u het afhaaladres van ons magazijn terug vinden op onze website onder het kopje gratis afhalen. Zie link; https://www.handyfloor.nl/klantenservice/verzending-verzendkosten .
Ik vind het zeer spijtig dat u eerst naar de showroom bent gekomen echter kan ik de bestelling laten verzenden voor €24,95 of u kunt hem alsnog afhalen in ons magazijn.

Like ons op Facebook
Volg ons op Twitter
Volg ons op Google Plus
Abonneer op ons Youtube kanaal

Op 3 maart 2016 10:25 schreef mtap-corn@hotmail.com :

Het gaat hier om de bon die we in de winkel gekregen hebben toen we al op het verkeerde adres waren.
Dus niet vermeld op de anderen bon toen wij vanuit Arnhem naar Eindhoven gingen.
Toen was het al te laat

M Tap

Datum: 3-3-2016 10:11:39

Beste M. Tap,

U stuurt de bevestiging van uw bestelling toe. Ook hieronder ziet u de adresgegevens van ons magazijn vermeld.
Ik kan hem dus inplannen voor levering echter dient u dan de verzendkosten te betalen. Of zoals u aangeeft kan ik de bestelling voor u annuleren.

————————————————————————————————————————————

Bericht van Handyfloor

09 maart 2016 om 20:24

Wijzigen Verwijderen

Ze hebben mij beloofd de vloer als nog te leveren zonder verzendkosten het zou woensdag 8 maart geleverd worden.
Wat ik toch netjes vond van hun. Maar helaas de vloer is niet geleverd wat nu?

Als we toch onze bestelling thuis kunnen ontvangen en een tegemoet koming in de onkosten van 10,-

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Handyfloor over deze klacht.

Bericht van

9 maanden geleden - Dit bericht is 9 Maart in overleg met klant behandeld.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Handyfloor in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door M Tap