Klacht: Gedragingen Alliantie

[email protected] op 10 juli 2020 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

Ik huur 9 jaar een woning van de Alliantie. De eerste 10 maanden heb ik prettig kunnen wonen. Daarna begon de ellende met overlast door buren. Regelmatig contact hierover gehad met de Alliantie. Het enige wat zij deden was de overlastgevers aanspreken. De overlast bleef doorgaan en uiteindelijk trok de Alliantie de handen ervan af terwijl het niet opgelost is. Advies was om maar te verhuizen want ze konden er nu eenmaal niets aan veranderen. Klantvriendelijk is de Alliantie allesbehalve. Je wordt als huurder niet teruggebeld. De beheerder krijg ik sinds oktober 2019 niet meer te spreken. Ook andere medewerkers niet. Alliantie gaat tegen de regels en procedures in als het in mijn voordeel is. Alliantie houd zich alleen aan de regels als het in hun voordeel is. Ze zien de klant niet staan alleen diens portemonnee. Als we maar betalen vind de Alliantie het prima. Verder bekommeren zij zich niet. De woningen worden eveneens slecht onderhouden. Verduurzamen kennen ze niet maar wel huurverhogingen blijven doorvoeren. Ga je in bezwaar dan hanteert de Alliantie geen eerlijke procedures. Benoem je 3 punten van bezwaar dan pikken zij het punt eruit waarop ik geen bezwaar kan maken. Zo wijzen zij het af. Ondanks dat de Huurcommissie geen uitspraak heeft gedaan, schrijven zij evengoed de huurverhoging af, terwijl dit niet mag.

Ik ben pas tevreden als de overlast definitief is opgelost, Alliantie goed geïsoleerd heeft en de woningen beter onderhoud. Zij terugbellen en eerlijke procedures volgen. En belangrijk is ook klantvriendelijke zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alliantie over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]