Klacht: Gedoe over diploma

op 14 augustus 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Ik heb 630 euro betaald voor mijn extraneus periode om 2 toetsen te kunnen herkansen. Uiteindelijk heb ik die behaald in juni en heb ik mijn diploma aangevraagd. Ik was al langer dan een jaar geleden klaar met mijn stage en had toen alle formulieren ondertekend met de desbetreffende leerkracht. Nu is alles compleet wat betreft cijfers voor toetsen en examens, maar het examenbureau geeft aan dat zij geen formulieren hebben ontvangen van de leerkracht en hierdoor krijg ik maar geen diploma. Ik moet ze steeds bellen en mailen met hoop dat ze haar kunnen bereiken of hier wat aan kunnen doen, maarnee. Ik heb altijd alles netjes betaald en had nooit problemen gehad met een leerkracht of de school. Voor het eerst in mijn leven maak ik zulke dingen mee. Het is een puinhoop. Ik moet nu een heel jaar missen op het hbo, gewoon omdat zij niet netjes formulieren kunnen bewaren.

Ik ben tevreden als zij mijn diploma geven, want ik heb alles gedaan wat vanuit mijn kant moest voldoen. Ik kan nu niet terug naar mn stage school van 2 jaar geleden om te zeggen dat ik opnieuw handtekeningen wil omdat capabel hier niet voor heeft kunnen zorgen. Belachelijk.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 17 augustus 2017 om 11:48 geantwoord

Geachte mevrouw Tekin,

Ik zie in het studentenadministratiesysteem van Capabel Onderwijs Groep dat u over uw diploma-aanvraag en het nog ontbreken van stukken ook contact hebt gehad met het examenbureau. Ook zie ik dat de medewerkers druk doende zijn om de stukken bij elkaar te krijgen en u hierover regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken. Uw laatste mailcontact hierover met het examenbureau was afgelopen maandag 14 augustus 2017.

Ik verwacht dat hiermee uw klacht voldoende is afgehandeld.

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep
klachten@capabel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dtkn