Klacht: Geboekt, betaald, gefaald.

op 17 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Hallo,

Toen mijn beste vriendin jarig was hebben wij haar een waardenbon voor Traffic control gegeveven t.w.v 100 euro. Zodat zei een anti slipcursus kon doen. Dit op groupon gewonnen. Een paar weken later gingen we een datum boeken, dit ging echter ook niet gemakkelijk. Met een paar belletjes en mailtjes was het uiteindelijk geregeld en zouden wij 21 dec. Daarheen gaan. We hadden de bevestiging gehad dat alles goed was, we moesten wachten opde mail dat we werden uitgenodigd. Die zou 1week van tevoren komen. Maar deze mail is nooit gekomen. Toen we belde om het dan maar zelf te vragen namen ze niet op. Wel hebben we een betalingsherindering gehad.. terwijl alles al betaald was. Ook hebben we een annulerings verzekering daarbij afgesloten.. de vraag is: kunnen wij hier iets aan doen?

Met als nog een anti slipcursus! Omdat mijn vriendin haar verjaardags cadeau eigenlijk niet gehad heeft.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jamie09