Klacht: Geblokkeerd account

op 14 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag de melding dat mijn account geblokkeerd was, en een code op moest vragen om de blokkering op te heffen.
Probleem is echter dat de code gestuurd word naar een emailadres wat al jaren niet meer bestaat.
Helaas word er geen mogelijkheid geboden om een ander emailadres in te typen.
Enig idee hoe dit op te lossen is?

Gewenste Oplossing:

Mogelijkheid emailadres voor ontvangen code te veranderen.

Bericht van

5 jaren geleden - Om de toegang tot uw account terug te krijgen volgt U de stappen in de onderstaande link. Indien alles voorgaande opties falen dient u voor klantondersteuning te kiezen. http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/liveid-signin/mijn-windows-live-hotmail-account-is-geblokkeerd/5a6e74c3-bf2f-4f4a-b992-03c7e6221c5b

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ladyfighter