Klacht: Gebed zonder einde…..

op 12 juli 2012 over Voogd & Voogd in de categorie Verzekering

4 jaar geleden heeft mijn dochter iemand in haar auto laten rijden op een parkeerplaats,dat meisje heeft toen twee geparkeerde auto’s geraakt en beschadigd.
Achteraf bleek dit meisje geen rijbewijs te hebben.
De schade werd in eerste instantie keurig betaald,en de zaak was gesloten.
Zo’n anderhalf jaar later werd mijn dochter terwijl ze stilstond voor het stoplicht van achter aangereden.Men heeft bij Voogd en Voogd toen haar dossier geopend,en daaruit bleek dat de bestuurster van de vorige schade niet gerechtigd was om een auto te besturen.Het bedrag van 4450 euro moest dus worden terugbetaald.Hiervoor heb ik een regeling met Voogd getroffen,dat dit met 100 euro per maand betaald zou worden,omdat zij dit niet in een keer kon terugbetalen. Tot zover prima dus.
Nu vier jaar later is het gehele bedrag terugbetaald dmv een automatische afschrijving door de bank.
Al twee keer eerder heeft Voogd aangegeven dat er een periode van een half jaar niet betaald zou zijn,iets dat ik aan de hand van bankafschriften kon weerleggen.
Toen ik kortgeleden na betaling van de laatste termijn Voogd verzocht om een schriftelijke bevestiging van de totale aflossing,werd er opnieuw gezegd dat niet alles betaald was.Ik heb echter alle betalingsbewijzen.
Nu ben ik al ruim twee maanden bezig met mailen,bellen,enzovoorts,om Voogd te laten aangeven om welke maanden het dan zou gaan,zodat ik dit opnieuw kan weerleggen met de bankafschriften.Echter,men geeft geen gehoor,en ik krijg dus de bevestiging niet dat het bedrag is ingelost.Intussen heeft mijn dochter de verzekering beeindigd wegens gebrek aan vertrouwen,hier kreeg ze vandaag de royementsverklaring van.Op deze verklaring staat echter dat ze 0 schadevrije jaren heeft,iets dat dus totaal niet klopt,maar wel zorgt voor een hogere premie bij haar nieuwe verzekeringsmaatschappij.
Ik heb zojuist mijn tussenpersoon maar weer gebeld,met de vraag of hij opnieuw kan bellen met Voogd,om e.e.a te laten nakijken.Dat is overigens een andere ergernis,Voogd en Voogd communiceert niet met particulieren,maar alleen met tussenpersonen….

Heel simpel,gewoon een schriftelijke verklaring dat alles in terugbetaald,een royementsverklaring met het juiste aantal schadevrije jaren,en een excuus zou leuk zijn...maar niet noodzakelijk

Bericht van Voogd & Voogd

5 jaren geleden - Geachte Peet4711, Wij zullen uw klacht verder in behandeling nemen. Per mail hebben wij u verzocht om de gegevens aan ons door te geven, zodat we direct met uw melding aan de slag kunnen gaan. Dan kunnen we bekijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Voogd & Voogd Verzekeringen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voogd & Voogd in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voogd & Voogd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Voogd & Voogd beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Peet4711