Klacht: geanuleerde bestelling

op 26 december 2017 over Computeroutlet.nl in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

11 december desktop besteld computer outlet.nl in zeist 3 a 4 dagen levertyd niet gebeurd na eindeloos bellen bingo eindelyk iemand aan de lyn zou de weeks erop op maandag of dinsdag verstuurd worden u raad het al niks verstuurd heb op hun website bel me terug myn verhaal gedaan heel lang verhaal en te kennen gegeven dat ik bestelling annuleeren myn geld teru gestort zou willen zien weer geen antwoord op opbellen chatten leverd ook niks op heb heb de heer Von Weiler aangetekende brief gestuurd weer met het verzoek het geld terug rechtstreeks terug te storten geen overschryving heb van dit dubbel bewys deheer Weiler heeft nog 14 dagen te reageren dit is( wettelyk) daarna neemt het incasso bureau het over Von Weiler heeft mooie verhalen op zyn website staan maar komt deze niet na dze man heeft wel iets van debaron von munch hausen die kon ook mooie verhalen verzinnen de heer Von Weiler is in het verleden ook al zyn webshop keurmerk kwyt geraakt dit zegt al genoeg over deze persoon voor alle anderen die by computeroutlet.nl nog bestellinge hebben lopen annuleer dit per aan getekende brief met wettelyke bedenktyd daarna kunt u een incasso bureau inschakelen er zyn er genoeg die dit voor weinig geld doen of gratis kyk op internet

ik ben pas te als myn geld terug gestort word geld ook voor de genen die ook hun geld terug willen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Computeroutlet.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Computeroutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiebejan