Klacht: Geannuleerde vlucht

op 22 augustus 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Geachte heer, mevrouw

Mijn naam is M. Aoulad amar. Ik heb een terugreis geboekt vanuit Al hoceima naar Amsterdam op 21/08/2017 welke om technische redenen niet door kon gaan. Ik vind dat geen reden als er dezelfde dag nog een ander vlucht vanuit al hoceima vertrekt na Amsterdam. Vervolgens krijg ik een alternatieve vlucht aangeboden, die van Al hoceima na Brussel gaat op 22/08/2017. Weliswaar met een vertraging van een half uur noem ik dat niet bepaald service. En dan nog krijg ik busvervoer aangeboden vanuit Brussel na Rotterdam centraal wat als u het mij vraagt het 2 uur lang zoeken zeker niet waard was, omdat dit echter te onduidelijk was. Kortom met alles mis ik hierdoor twee werkdagen en extra langere vlucht. U begrijpt dat ik hiervoor geen 349.- euro voor heb betaald en zie hier dan graag een oplossing voor.

Reserveringsnummer ; FCMKLR

M. Aoulad amar

Ik vind het niet normaal dat ik voor deze vlucht 349.- heb moeten betalen en wil daarom ook mijn geld terug voor de reis die niet gepland is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M AOULAD