Klacht: Gat in babaan

op 10 maart 2020 over Haribo in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

In julie banaanen snoep zit een gat in het midden. Ik vind het niet acceptabel dat er een gat in zit. Er had gewoon nog meer suiker in kunnen zitten. Kunnen julie dit veranderen. Zou ik fijn vinden.

Smaak. En als het gat gevuld is met meer suiker.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haribo over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Haribo in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haribo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haribo

Heeft op 16 maart 2020 om 09:59 geantwoord

Geachte mevrouw Oostvogels, beste Lisa,

Geachte mevrouw Oostvogels, beste Lisa,

Bedankt voor uw mail via Klacht.NL. We hebben uw melding geregistreerd onder ticketnummer 1070240. Het spijt ons ten zeerste te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de HARIBO Bananas,

Om te onderzoeken wat er precies met dit product aan de hand is, zouden we deze graag in de originele verpakking ontvangen, zodat wij dit kunnen laten onderzoeken door de productielocatie.

U kunt hiervoor de verpakking met relevante inhoud kosteloos opsturen naar:

T.a.v. Consumer Service – 1070240

Antwoordnummer 10067

4800 VB BREDA

Graag bij de verzending een verwijzing naar ticketnummer 1070240 toevoegen, zodat wij het pakket aan de juiste melding kunnen koppelen.

Na ontvangst van het pakketje, zullen wij u natuurlijk voorzien van een nieuwe verpakking zodat u weer kunt genieten van de HARIBO Bananas zoals ze bedoeld zijn!

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Esther

4800 VB BREDA

Phone 31 (0)76 587 89 50

E-Mail: [email protected]

KIDS AND GROWN-UPS LOVE IT SO, THE HAPPY WORLD OF HARIBO

Uw klacht is in behandeling genomen via het officiële kanaal van HARIBO. Vanuit [email protected] heeft u een mail van ons mogen ontvangen inzake verdere afhandeling van deze klacht. Het spijt ons dat het product niet naar wens is. Wij gaan het voor u oplossen via ons registratiesysteem en zullen bij u terugkomen met het ticketnummer van deze melding.

Alle klachten die gemeld zijn door 81001523