Klacht: Gas en stroom leverancier

op 10 mei 2016 over Vereniging Eigen Huis in de categorie Stichtingen en verenigingen

De NLE leverancier die door eigenhuis aanbevolen wordt aan hun leden om op een aanbieding van deze leverancier in te gaan ,nemen het niet zo nauw
Met financiële zaken waardoor leden gedupeerd worden,bij mijn afrekening
Wordt uit gegaan van 13 maanden en niet 12 zoals het moet zijn dus het verbruik is hoger dus bij betalen,de uit leg die je krijgt is niet te volgen,een papieren uit leg krijg je niet,De meterstanden heb ik zelf door gegeven met de vermelding dat dit over 13 maanden is.
Het verhaal gaat dat ik in 2014 1termijn teweinig heb betaald, onzin mijn 3jarig contract loop van 2015 tot 2017.
Ik ben van mening ,en gezien het aantal klachten dat je van NLE tegen komt eigenhuis de abonnees een slecht advies hebben gegeven,daarom als er niets aanword gedaan ik mijn abonnement opzeg na meer dan 30 jaar.
Mvg P Spuybroek

Als eigenhuis de nle tot de oorde roep en deze streken achterwegen laat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vereniging Eigen Huis over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vereniging Eigen Huis in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vereniging Eigen Huis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vereniging Eigen Huis

Heeft op 18 mei 2016 om 10:52 geantwoord

Beste meneer Spuybroek,

Zojuist heeft een medewerker van de klachtenservice contact met u gehad. Ik hoop dat u dit gesprek positief heeft ervaren.

Er zijn afspraken met u gemaakt met betrekking tot de behandeling van uw klacht. De situatie wordt uitgezet naar NLE. Het dossier wordt nauwlettend in de gaten gehouden en wij hopen spoedig meer duidelijkheid te kunnen geven.

Het verdere contact zal telefonisch of per e-mail plaatsvinden.

Vereniging Eigen Huis

Klachtenservice