Klacht: Garmin werkt niet meer na update

op 22 juni 2018 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

na de melding er staat een update klaar heb ik de Garmin aangesloten op de pc
na het ophalen bleek er ineens een Amerikaanse kaart op te staan
welnu van alles geprobeerd om dit toch veranderd te krijgen zijn mislukt
op nieuw aangesloten op de pc en de optie kaart opnieuw downloaden geselecteerd na het downloaden start de zumo 660 niet meer op.
Garmin gebeld en gemaild.
antwoord : het ziet er naar uit dat de update uw zumo fataal is geworden
koop maar een nieuwe.PUNT …..kan toch niet waar zijn ,,
bellen helpt niet mailen nog minder krijg geen antwoord meer van Garmin

de zumo 660lm heeft mij ruim 600 euro gekost
een set op de motor laten bouwen koste 175 euro
dit is nu weg na een update van Garmin zelf ?
op de zumo zat een life update in de loop van de tijd werd daar van alles en nog wat uitgehaald ,,, dus uitgeknepen ..en nu dit
Garmin heeft geen zin meer om oudere toestellen na te kijken dat is hun keuze niet de mijne..wil dat Garmin zelf met een oplossing komt ..
het namelijk
door hun foute update is de zumo om zeep geholpen voor de update werkte het toestel prima

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht E MEERVELD

5 maanden geleden - Beste , Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Garmin Nederland. Ik ben bang dat de laatste update de Zumo fataal is geworden. Het toestel is out of service gegaan. Dit betekent dat het toestel niet meer gemaakt enof gerepareerd wordt. Excuses. Als er nog iets is waarmee ik u kan helpen, dan ben ik u uiteraard graag weer van dienst. Als alternatief kunt u ook naar aanvullende informatie zoeken op onze website: http:support.garmin.comnl-NL Met vriendelijke groeten, Sophie Garmin Nederland ______________________________________________________________ Garmin Nederland - www.garmin.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Garmin in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door E MEERVELD