Klacht: Gabbers

Geachte heer/mevrouw,

Donderdag 23 juni jl hadden wij 3 kaarten voor de Gabbers.
Wij waren om 19.10 in Amsterdam maar door alle drukte hebben wij de Ziggodome nooit kunnen bereiken. P1 t/m P6 stonden allemaal vrij maar als we daar aankwamen waren deze afgesloten. Vervolgens naar P8, daar in de rij gestaan, konden we bijna de parkeergarage in, worden we doorgestuurd naar P10. Daar eindelijk aangekomen gebeurd hetzelfde en zo wel tot 4 keer van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk was het 20.30 uur en was de show al 30 minuten bezig. Aangezien 1 van ons slecht ter been was hebben we besloten dat als we nog een uur moesten lopen de show voorbij zou zijn en zijn we dus niet meer gegaan.
Wij begrijpen dat als er in de Arena een concert is er rekening gehouden moet worden met bepaalde drukte maar waarom worden er zoveel garages volledig afgesloten? En waarom word je van hot naar her gestuurd. Naar onze mening had dit vele male beter georganiseerd kunnen worden.

We hebben een hoop geld betaald voor iets waar we nooit zijn geweest. Het zou fijn zijn als we een tegemoetkoming zouden kunnen krijgen.

Graag horen wij van jullie.

MVG
Carola, Jose en Leonne

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Concertgebouw Ziggo Dome nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonne van Delft