Klacht: Fybromologie maar geen wia

op 14 februari 2018 over UWV in de categorie Overheid

Bij de eerste keuring bij UWV mijn lichamelijke klachten aangegeven wat ik niet tot moeilijk kan en waar ik beperk in ben. Vervolgens geen wia uitslag ze vonden dat ik gewoon kon werken helemaal. In bezwaar gegaan met notabene een advocaat erbij om dat er nu fybromologie is vastgesteld door reumatoloog, kan niet lang lopen, staan heel de dag pijn in mijn lichaam, heel moe, weinig energie slik heel veel medicijnen monde dag door te komen. Uitslag van hoorzitting ook geen wia. Je mag weten ben zo verschrikkelijk boos hoe kan je werken als je nog geen eens normaal kan functioneren??? En UWV bekijkt en beslist binnen 35 min en beoordeelt dan. Zo kwaad ben ik en niet menselijk. UWV weet niet en kunnen niet weten wat er in mensen omgaat . En in mijn geval een mega groot dossier maar volgens mij nauwelijks goed gelezen. En ik krijg geen wia omdat het niet objectief is, sorry hoor fybromologie kan je ook niet zien in bloed enzo maar jullie als (artsen ) moeten weten wat symptomen zijn ervan toch. Ben hier zo klaar mee. Nu kan er een rechtszaak komen alleen als ik medische gegevens heb ( onzin alles hebben jullie en weten jullie.

Als ik wia Krijg en gevoel heb dat ik serieus wordt genomen in mijn fybromologie, en rechtvaardig wordt beoordeelt en behandelt en niet zo.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy13780