Klacht: Frituurolie en snacks

op 01 juli 2016 over Ballorig in de categorie Kinderen

Geachte heer/mevrouw,

Mijn jongste dochter is allergisch voor melk, soja, pinda enz enz. Nu ben ik al in een aantal ballorig vestigingen op bezoek geweest met mijn kinderen en nergens kan mijn jongste mee eten. Dit omdat er geen enkele snack is bij ballorig waar geen melk en soja inzitten, (deze snacks zijn wel in de handel) ook word er gefrituurd in soja olie dus al waren er snacks die ze mag kan het nog niet door de olie. Nu ben ik genoodzaakt om ballorig te verlaten en naar de dichtstbijzijnde Mac donalds te rijden om een happy meal te halen daar ik niet mijn jongste een broodje ga voeren terwijl de rest lekker patatjes eet. Deze happymeal neem ik dus ook mee naar binnen bij ballorig hier maak ik keurig melding van trouwens.

Ik vind dit een heel erg vervelend probleem, graag zou ik zien dat er in andere olie gefrituurd gaat worden want dit neemt de pret van een dagje ballorig flink weg. Het lijkt mij toch dat er meerdere ouders tegen dit probleem aanlopen

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijk groet

Esther de Jeu

esther.debora@hotmail.com

Ik zou tevreden zijn als er in andere frituurolie (bijv. Zonnebloemolie) gefrituurd zou worden en er in iig 1 snack zou zijn waar geen pinda, soja en melk in zit, bijv. Beckers frikandel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ballorig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door EstherdeJeu