Klacht: foute ticket

op 17 juli 2012 over Vlucht24.nl in de categorie klachtmelden, Vliegmaatschappij

geachte vlucht24
we hebben zaterdag 14 juli een boeking gemaakt van vier persoonen om te vertrekken van amsterdam naar cairo.
maar we hebben ontvangen de boeking van cairo naar amsterdam en dat is niet mogelijk.
we hebben onmiddelijk geregeeerd met de credit card matschpij en ze hebben ons gezegt dat de boeking mislukt is en word niet doorgegaan.
en nu zien we dat u om1.41 heeft u ons geeimalit dat het door gaat maar dat kan dus niet want we zijn namelijk hier in amsterdam.
wilt u astublieft de ticket anuuleren en de hele bedrag treug boeken
hoogachtend
h.Ibrahim

het ticket auuleren of van AMSTERDAM NAAR CAIRO.
en als de ticket wordt geanuuleerd dan willen we het geheel bedrag terug (dus wij willen al ons geld treug)

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vlucht24.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vlucht24.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vlucht24.nl

Heeft op 17 juli 2012 om 09:55 geantwoord

Geachte Heer Ibrahim,
Neemt u alstublieft onmiddelijk contact op met onze klantenservice onder 0900 40 40 900 (bereikbaar van 11.00-20.00 uur vandaag), of schrijf aan klantenservice@vlucht24.nl en geef aan dat u de boeking geheel wilt annuleren. Hartelijk dank! Vlucht24.nl-klachten

Alle klachten die gemeld zijn door h.ibrahim