Klacht: Foute levering en beginnen te stalken

op 29 juli 2017 over MultiQuartz in de categorie Vloerbedekking

Dit bedrijf levert maar 1/4 van hetgeen wat besproken is. IK had namelijk een gietvloer besteld voor mijn terras van 16 m2 en ik krijg 4 kleine potjes geleverd, waar ik maar 3-4 m2 mee kan doen. Dit keurig netjes gemeld, maar bedrijf reageert niet.

Later sturen zij een factuur van rond de €250,- en als ik aangeef dit niet te willen betalen en dat hij alles zelf op kan halen. Word ik door een zogenaamd incassobureau van hun gestalkt.

Constant mensen die bellen, die zeggen dat ik heel de dag gebeld ga worden als ik niet betaal en met heel veel verschillende nummers, heel de dag door. Dat zij het geld krijgen, anders komen ze zo vaak langs als maar nodig is, desnoods trekken ze het geld uit je. Dit klinkt zwaar intimiderend, super agressief, het zijn allemaal mensen met een buitenlandse tongval. Ze zeggen nog net niet dat ze het uit je komen slaan, maar ze laten duidelijk weten dat dit wel gaat gebeuren.

Ook maken ze je bang door gegevens online te plaatsen, met naam en toenaam op een internet forum. Nu heb ik inmiddels al 10 whatsappjes gehad.

Ik ben echt bang van Multiquartz, zij zitten hier achter, ik denk dat zij zomenteen agressie tegen mij komen gebruiken. Zo klinken ze, ze blijven maar bellen.

Ik heb de politie ingeschakeld tegen deze maffiapraktijken van Mutiquartz. Lekker niet leveren wat afgesproken is en dan met geweld maar meer geld willen krijgen.

Iedereen pas wel 1000x op voordat je bij Multiquartz besteld, want voordat je het weet heb je ook weer dreigende mensen achter je aan, als zij zelf hun werk niet correct leveren.

Pas dus op met Multiquartz is mijn advies!!

stoppen met lastig vallen en kom in hemelsnaam je verkeerde rotzooi ophalen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MultiQuartz in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Appie02