Klacht: Foute levering en beginnen te stalken

op 29 juli 2017 over MultiQuartz in de categorie Vloerbedekking

Dit bedrijf levert maar 1/4 van hetgeen wat besproken is. IK had namelijk een gietvloer besteld voor mijn terras van 16 m2 en ik krijg 4 kleine potjes geleverd, waar ik maar 3-4 m2 mee kan doen. Dit keurig netjes gemeld, maar bedrijf reageert niet.

Later sturen zij een factuur van rond de €250,- en als ik aangeef dit niet te willen betalen en dat hij alles zelf op kan halen. Word ik door een zogenaamd incassobureau van hun gestalkt.

Constant mensen die bellen, die zeggen dat ik heel de dag gebeld ga worden als ik niet betaal en met heel veel verschillende nummers, heel de dag door. Dat zij het geld krijgen, anders komen ze zo vaak langs als maar nodig is, desnoods trekken ze het geld uit je. Dit klinkt zwaar intimiderend, super agressief, het zijn allemaal mensen met een buitenlandse tongval. Ze zeggen nog net niet dat ze het uit je komen slaan, maar ze laten duidelijk weten dat dit wel gaat gebeuren.

Ook maken ze je bang door gegevens online te plaatsen, met naam en toenaam op een internet forum. Nu heb ik inmiddels al 10 whatsappjes gehad.

Ik ben echt bang van Multiquartz, zij zitten hier achter, ik denk dat zij zomenteen agressie tegen mij komen gebruiken. Zo klinken ze, ze blijven maar bellen.

Ik heb de politie ingeschakeld tegen deze maffiapraktijken van Mutiquartz. Lekker niet leveren wat afgesproken is en dan met geweld maar meer geld willen krijgen.

Iedereen pas wel 1000x op voordat je bij Multiquartz besteld, want voordat je het weet heb je ook weer dreigende mensen achter je aan, als zij zelf hun werk niet correct leveren.

Pas dus op met Multiquartz is mijn advies!!

stoppen met lastig vallen en kom in hemelsnaam je verkeerde rotzooi ophalen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MultiQuartz in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MultiQuartz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MultiQuartz

Heeft op 07 maart 2018 om 13:54 geantwoord

Om te beginnen beste meneer Schoute hebben wij voor uw terras een coatingsysteem geleverd, geen Gietvloer. Het geleverde materiaal is berekend op het oppervlak dat u destijds 8-7-2016 telefonisch hebt doorgeven.

U hebt enkele dagen na levering inderdaad gebeld. Ik heb u geadviseerd het materiaal toch aan te brengen aangezien de geleverde hoeveelheid klopte. Vervolgens hebt u, tot de dag dat het incassobureau u belde (11 maanden later), niets meer van u laten horen en ook niet betaald.

U bestelde de materialen op naam van uw bedrijf NBD Actions. Voor de lezer van dit bericht, leuk om even te Googelen “NBD Actions”.

Nadat we erachter kwamen dat uw bedrijf failliet is verklaard dachten we het geld en de materialen kwijt te zijn.
Echter toen we maanden later in contact kwam met ons incassobureau, landelijk meer dan 25 vestigingen, zagen zij er nog brood in.
Pas toen zij u hadden gevonden naam u contact met ons (MultiQuartz) op.

Uiteraard heb ik het incassobureau om opheldering gevraagd betreft uw beschuldigingen. Het incassobureau heeft u in eerste instantie zeer vriendelijk benaderd. U was het die hoog van de toren blies en iedere vorm van contact weigerde/negeerde.
Tot het u te heet onder de voeten werd en u plotseling slachtoffer was.

In uw aantijgingen over agressie, fysiek geweld en mensen met een buitenlands accent herkennen wij onszelf niet.

Tijdens een bizar telefonisch gesprek, waarin u op geen enkele wijze voor rede vatbaar was, heb ik gezegd dat u de materialen retour mocht sturen. Met uw eis om ze te komen ophalen in Bergen op Zoom kon ik niet akkoord gaan. We hebben u daarom op 9 augustus 2017 een retourlabel toegezonden zodat u kosteloos de materialen retour kon zenden.

17 augustus 2017 hebben we de materialen ontvangen. Helaas met lekkage dankzij de slechte wijze van verpakken.
Naast de kosten voor het retour zenden hebben wij ook de incassokosten voor onze rekening genomen. Dit hebben we gedaan omdat wij onze klanten behandelen zoals we zelf behandeld willen worden.

MultiQuartz

Alle klachten die gemeld zijn door Appie02