Klacht: Foto’s gebruikt van mijn minderjarige dochter

op 02 oktober 2016 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Goedendag badoo,

Ik ben me kapot geschrokken , een kennis heeft gezien dat er foto’s van mijn dochter worden gebruikt op badoo zijn gezet!!!! Door iemand anders mijn dochter heeft de mogelijkheid niet eens om op badoo te komen en is daar helemaal niet van bewust !!! Word er niet gekeken naar kinder foto’s ??????? Kan dat gewoon erop geplaatst worden??? Ben hier echt van geschrokken per direct die foto’s eraf of ik ga aangifte doen en maak er werk van!!! Ik wil die foto’s nu eraf!!! En zou ook willen weten hoe die erop komen door welke vieserik ??!!!!! Ik ben echt in alle staten om hier wat aan te doen!! Ik doe er een foto als bestand bij zodat jullie kunnen zien over welk vals vies profiel het gaan!!

Ik wil per direct de foto's van mijn dochter van badoo af , mijn dochter is 10 jaar !!!! Ik zou ook heel graag willen weten wie degene is die dat erop heeft gezet ?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JMYS