Klacht: Foto’s

den das op 20 oktober 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste,

Op mijn netlog account’s staan nog heel wat foto’s, deze heb ik niet meer op mijn laptop staan en zou deze graag downloaden.
Kunnen jullie me hierbij helpen want me aanmelden lukt niet meer..
Ik kan me het juiste wachtwoord niet meer herinneren en mijn e-mail adres klopt ook niet meer.
Beveiligingsvragen zou ik wel kunnen beäntwoorden maar tot daar raak ik nooit.
Het betreft de account’s: den_das, daaazzzzzz.
Mijn naam is Kim Ruysseveldt.

Als ik op mijn account's raak, maar als ik nog maar juist mijn foto's kan recupereren is dat ook al goed !

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Netlog

4 jaren geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Met den_das bestaat inderdaad nog een profiel. Ik ga na of we voor je foto's een oplossing kunnen vinden. Enig idee aan welk e-mailadres dat andere account zou kunnen gekoppeld staan alsjeblieft? Ik vind namelijk geen account terug voor daaazzzzzz.

Bericht van Netlog

4 jaren geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je geduld. Ik heb het nodige voor je nagevraagd maar helaas kunnen we geen inhoud van het profiel bezorgen omdat deze voor ons niet meer beschikbaar is. Zal ik de accounts dan voor je laten verwijderen uit onze directory zodat ze mettertijd ook niet meer verschijnen in Google? Gelieve me te bevestigen alsjeblieft. Alvast dank!

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Beste, Je hoeft de accounts niet te verwijderen. Misschien kan er nog iemand van mijn vriendenkring op zijn/haar netlog account. En kan ik zo alsnog mijn foto's bemachtigen.. Ik weet namelijk nog een paar vrienden die vroeger ook een netlog account hadden. Toch bedankt voor de moeite en telkens te antwoorden !!! :) Mvg, Kim.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 05 november 2017 om 13:59 geantwoord

Hallo Kim,

Bedankt voor je bericht. Helaas is het zo dat je sinds de samenvoeging van Twoo en Netlog enkel nog op je account kan indien je dit kort na de samenvoeging hebt verhuisd naar Twoo. Ik hoop dat jouw vrienden dit tijdig gedaan hebben en op die manier nog over foto's op hun profiel beschikken.

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via [email protected] Fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door