Klacht: Fotografie Ossendorp heeft bestelde schoolfoto’s na maanden niet geleverd!

op 22 juni 2016 over Fotografie Ossendorp in de categorie Fotoservice

Een paar maand terug is de schoolfotograaf voor het eerst langs geweest bij mijn dochtertje op school. We hebben toen foto\’s van mijn dochtertje, mijn zoontje en een klassenfoto besteld. Zoals gebruikelijk bij schoolfoto\’s hebben wij het verschuldigde bedrag contant en gepast betaald via bijgeleverde envelop.

Toen de bestelling geleverd werd was deze niet compleet. De foto\’s van mijn dochtertje zijn geleverd, maar die van mijn zoontje waren niet geleverd omdat ze beschadigd waren. Deze zou nagezonden worden. Ook de klassenfoto ontbrak om een onbekende reden. We waren niet de enige ouders waarbij de bestelling incompleet was dus de school heeft contact opgenomen met Fotografie Ossendorp. Deze zouden ons de foto\’s nasturen.

Echter, er gingen weken voorbij en de school heeft tig keer contact gehad met Fotografie Ossendorp hierover, maar tot op de dag van vandaag hebben we geen foto\’s ontvangen. Meerdere keren is beloofd de foto\’s opnieuw op te sturen. Inmiddels zijn er maanden verstreken. We wilden deze foto\’s kado geven tijdens moederdag of de 60e verjaardag van oma.

Ik vind het werkelijk ongelofelijk dat Fotografie Ossendorp het niet voor elkaar krijgt om een bestelling compleet af te leveren en ook geen nalevering geregeld krijgt nadat er zoveel tijd over heen is gegaan en we het zo vaak \’afgesproken\’ hebben. Ontzettend onprofessioneel! Ik wil nooit meer zaken doen met Fotografie Ossendorp!

Tevreden is een groot woord, maar ik wil graag de foto\\\'s ontvangen of de digitale bestanden (ik kan ze zelf binnen een dag laten afdrukken). Dit zijn de allereerste schoolfoto\\\'s dus het heeft enige emotionele waarde.

Alle klachten die gemeld zijn door jeroenrosenberg