Klacht: Foto te donker, verkeerde lettertype, geen puzzeldoos en geen kadoverpakking. Service: geen reactie, zonde van het geld

op 04 mei 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Moederdag cadeau besteld op 25-4-2016, (puzzel hartvorm met foto).zou de volgende dag geleverd worden maar wordt 5 dagen later. Ten eerste zou het in een puzzeldoos van 5,50 euro zitten met de zelfde opdruk, zit er niet bij. Tweede; is de foto veel te donker waardoor je de gezichten bijna niet kunt herkennen. Derde; Is de lettertype verkeerd. i.p.v. French script is het blokletters. Vierde; Dacht een leuke kado verpakking erbij te krijgen voor 1 euro extra, krijg je een A4 formaat envelop met de bovenkant dubbelgevouwen. Service tig keer gebeld, alleen mailbox. En die is vol. Zeker alleen met klachten…

Als ik dat krijg wat ik bestel en op tijd geleverd wordt en dat de service te bereiken is.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kurio