Klacht: Foto niet goed afgedrukt

op 15 augustus 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Snijplank met foto opdruk besteld. Foto is niet in zijn geheel afgedrukt, van de vier personen staan er twee personen er voor drie kwart op. Bij het bestellen werd aangegeven dat je vooraf een proefdruk kon ontvangen, in de bevestiging achteraf werd pas aangegeven dat dit alleen mogelijk was bij een afname van 50 stuks. Gemeld dat het eindresultaat niet acceptabel was en graag een passende oplossing wilde ontvangen, hier werd niet op in gegaan. Het werd afgedaan met jammer dat het tegenviel. Verder geen reactie meer op mijn mails gehad en de telefoon wordt ook niet opgenomen. Men is duidelijk niet op zoek naar een oplossing.

Ik wil graag een vervangend product met de aangeleverde foto. Of alsnog de snijplank met foto maar dan van een betere kwaliteit (dus met iedereen erop). Had ik het resultaat van tevoren geweten/kunnen zien dan had ik een ander product gekozen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Van Geenhuizen