Klacht: Folder niet ontvangen

op 20 mei 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bezorgsters was vanmorgen hier op ons woonerf en ze had ze denk ik op ik heb er geen ontvangen jan linders is altijd met een heel pakketje maar helaas ze is niet meer terug gekomen

Gewenste Oplossing:

kom al 9 jaar trouw iedere week bij jan linders

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 23 mei 2016 om 08:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Verstegen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

We vinden het vervelend te vernemen dat u geen folder heeft ontvangen. Ik zal uw adresgegevens doorgeven aan ons verspreidbureau, zodat zij dit met de bezorgster kunnen opnemen.

PS. Heeft u in de toekomst nog een vraag of opmerking over een product of onze winkels? Neem dan gerust rechtstreeks contact op met de Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html

Alle klachten die gemeld zijn door manuela1972