Klacht: Folder

op 20 februari 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Jan Linders

1 jaar geleden - Goedemiddag mevrouw Hopmans, Wij hebben u klacht ontvangen en hebben u inmiddels hierover ook een privé bericht gestuurd. Helaas kan het gebeuren dat er iets mis gaat met de bezorging. We gaan deze melding ook zo snel mogelijk doorgegeven aan ons verspreidbureau, zij zorgen voor een snelle en correcte afhandeling. Met vriendelijke groet, Klantenservice Jan Linders supermarkten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 20 maart 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door N. Hopman