Klacht: FNV zorgt voor schulden

op 14 maart 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik betaal altijd netjes mijn rekeningen en heb nog nooit een incasso gehad. Maar daar heeft FNV verandering ingebracht ik mijn eerste incasso binnen gekregen en onterecht. Volgens FNV heb ik een rekening van april 2015 niet betaald, alle rekeningen die ik daarna heb gekregen zijn allemaal netjes betaald maar die van april volgens hun niet. Ik heb nooit een herinnering gehad, eind toen ik op vakantie was kreeg ik een brief dat ik moest betalen dit heb ik toen 25 jan gebetaald. 1 dag te laat omdat ik op vakantie was, 3 weken later kreeg ik een brief van de GGN met een hoge incasso kosten erbij, FNV gebeld om even door te geven dat ik al had betaald en dat ik nooit een herinnering heb gehad en het mij verbaasde dat ik een rekening kreeg van april 2015. Duurde eerst even voordat ze mij had gevonden want ik stond nog op mijn oude adres( vreemd want ik krijg wel de acceptgiro op mijn nieuwe adres) daarna zei ze dat ik een brief moest sturen, zo gezegd zo gedaan en ook naar de GGN en wat krijg ik vandaag te horen dat het bedrag die ik heb betaald in mindering is gebracht maar dat de incasso kosten van 48 euro als nog betaald moeten worden. Jaren ben ik lid en jaren betaal ik netjes en dan komen ze met dit. Ik vindt het echt schandalig en niet eerlijk van zowel van FNV als GGN

Incasso kosten die niet terecht zijn weghalen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 28 april 2017 om 16:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door gek van anwb