Klacht: FNV reageert niet.

op 16 maart 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Mijn klacht over de FNV is dat ik gewoon niet geholpen word, terwijl dit wel steeds beloofd wordt.
Ik werk nu nog bij een cafetaria, ik wil de naam niet noemen omdat mijn zaak nog loopt.
Dit cafetaria is enkele jaren geleden overgenomen door Chinezen, ik werkte daar toen al, en dus is mijn CAO ook gewoon overgenomen.
Dit ging een tijdje goed totdat deze Chinezen steeds meer eigen regeltjes gingen verzinnen, van boekhouder wisselde en daarmee mijn loonstrookje ook van alles ging mankeren. Ik wil nu eerst al mijn salaris waar ik nog meen recht op te hebben ontvangen, want hoe langer het duurt hoe lastiger dat natuurlijk wordt.Dus heb ik aan de bond mijn probleem voorgelegd en mijn loonstrookjes op moeten sturen.
Dit was begin december 2012, en daarna werd mij meerdere malen een datum beloofd met een berekening die ik dan aan mijn baas kon overleggen. Steeds hoorde ik dan weer niks omdat er “een spoedgeval?” tussen kwam of er iemand ziek was! Gisteren, vrijdag 15 maart, was er dus weer zo’n deadline en wederom GEEN REACTIE van de FNV ontvangen!
Ik ben dit echt spuugzat! Voor mij is dit toch ook een spoedgeval! Ik betaal toch niet voor niets contributie!

Ik wil zo snel mogelijk geholpen worden!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw melding. De FNV is vanaf januari 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen. Overigens lijkt het erop dat u onder de FNV Horecabond zou vallen, gezien uw werkzaamheden. De FNV Horecabond is geen onderdeel van de ongedeelde (gefuseerde) FNV. Wij kunnen dan ook niet achterhalen of en wanneer u mogelijk contact heeft gehad met de FNV Horecabond. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Jelte, FNV Webcare

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 08:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Naar aanleiding van ons bericht van 2 mei jl. hebben wij niets meer van u vernomen. Wij sluiten derhalve uw klacht. Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van dit bericht, dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Bollaart