Klacht: FNV laat zich misbruiken door ex, met nep loonvorderingen

op 14 mei 2020 over FNV in de categorie Vakbonden

Situatie: Helaas lig ik in scheiding met mijn ex, in de echtscheidingsafrekening moet zij mij geld betalen. De reden van scheiding is overigens dat mijn ex tijdens ons huwelijk op een relatiesite stond en vele avonden en nachten weg was om te daten. Zij heeft gezworen mij kapot te maken, o.a. heeft zij meer dan 10 keer contact met de politie opgenomen voor het doen van aangiften en meldingen over mij, over zogenaamde mishandelingen en een verkrachting. Zij heeft daarnaast mijn auto beschadigd enz

Zij heeft zich nu via haar lidmaatschap bij het FNV gemeld met een nep loonvordering op mijn bedrijf, waar zij op de loonlijst heeft gestaan.

Op 23 maart 2020 heeft het FNV zich bij mij gemeld dat zij nooit salaris ontvangen zou hebben over de periode 2016 tm juni 2019 toen zij uit dienst ging. Het FNV had zich duidelijk niet in deze zaak verdiept, want dat dit onjuist was is heel duidelijk aan te tonen met de loonadministratie en de gedane betalingen.

Toen ik daar op reageerde begreep (en het FNV ook op de hoogte stelde dat mijn aanstaande ex er alles aan doet om mij het leven moeilijk te maken zoals 10 keer meldingen en aangiftes doen bij de politie voor o.a. mishandelingen (meervoud) en verkrachting en het FNV de zaak bestudeerde begrepen zij dat deze loonvordering niet waar was en in plaats van excuus aan te bieden kwamen zij op 29 april 2020 met een nieuwe aangepaste loonvordering.

In tegenstelling tot de eerste loonvordering claimt het FNV nu dat zij niet per 24 juni uit dienst is gegaan maar dat zij nog in dienst is en dus vanaf juli 2019 tot heden doorbetaald moet worden.

De zaak stinkt aan alle kanten dat kan het FNV ook zelf vaststellen. Ik verwacht dat een FNV advocaat eerlijk is, in tegenstelling tot de Moscovic achtige advocaten die alles doen voor geld.

Maar het is duidelijk dat ethiek bij het FNV ver te zoeken is en dat zij zich maar al te graag laten gebruiken in een scheiding als ongeeiged pressiemiddel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]