Klacht: FNV Klantenservice, begrip en klachtenbehandeling

op 07 juli 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

k heb bijzonder veel mails gezonden naar contributiebeheer van de FNV aangaande achterstallige contributie. Ondanks het ongelukkige feit dat door faillissement de wsnp van toepassing is en ik al talloze malen de situatie heb uitgelegd en toegelicht blijven ze voor het bedrag van een paar tientjes met incassobureaus dreigen.

Op vragen, aanvullende uitleg en het herhalen van de situatie word niet gereageerd.

Daarnaast het lidmaatschap opgezegd omdat dit nu niet meer te doen is uit het vltb. Brief gezonden en gemaild ook geen reactie. Wel blijven aanmanen.

Wat moet er nog meer gebeuren voor de FNV mij even netjes hierbij helpt en het afwikkelt?

Indien er zoals het ook hoort geen brieven over de oude contributie worden gezonden en dit netjes zoals het ook netjes zoals het verplicht is via de bewindvoerder word afgewikkeld.

Mijn lidmaatschap nu eindelijk stopt na zoveel keer dezelfde opzegging en uitleg per 1-6-2015

Er netjes op mensen word gereageerd en deze ook serieus genomen worden.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 23 juni 2016 om 10:54 geantwoord