Klacht: FNV Bondgenoten Profiteurs die niks doen, dan jou geld stelen.

op 30 augustus 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb in December 2012 mijn lidmaatschap opgezegd, omdat ik zonder werk zat en ik in geld problemen zat. Ik werd gebeld door de FNV van blijf nog lid je hebt zoveel voordelen. Maar niks daarvan is waar!!! Ik zij tegen de medewerkster van FNV Bondgenoten dat ik erover zou nadenken, en mocht ik toch nog lid blijven dat ik dan zelf contact zou opnemen met administratie van FNV, maar tot mijn verbazing hebben zij mijn lidmaatschap zonder mijn toestemming met 1 jaar verlengd. Ik kreeg rekening toegestuurd en aanmaningen.
Na vele mailtjes en telefonisch met ze gesproken dat ik niet lid wil zijn. Hebben zij van het kast naar de meer gestuurd, en alleen al telefoonkosten heeft dit geintje mij €50 euro gekost. Blijven zij weigeren en zit ik aan een KUT lidmaatschap van nog 1 jaar. Lekker hoor dat is geld wat ik niet heb en dat toch aan hun moet blijven geven. DUS RAAD IK AAN DE MENSEN OM GEEN LID TE WORDEN VAN FNV BONDGENOTEN!!!

Dat ik geen lid meer wil zijn van FNV, en mijn geld terug.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 10:47 geantwoord

Geachte mevrouw Ben Salah,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare