Klacht: FNV bondgenoten

op 09 februari 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Lidmaatschap opzeggen 1 groot drama. Brief gestuurd op tijd duidelijk aangegeven i.v.m. contributie verhoging. Geen rectie. Gebeld werd gezegd doe het via mail nog een keer uitleggen dat je brief op tijd hebt verstuurd. Geen reactie. Toen nog 3 mails verstuurd en 2 maal gebeld v en eindelijk na bijna 2 maanden een antwoord. En let wat is het antwoord niet op tijd opgezegd en niet aangegeven dat het om een verhoging ging. En werd gezegd dat ik geen verhoging had gehad. Niet te geloven weten totaal niet waar ze mee bezig zijn. Moet nu verplicht nog 4 maanden betalen terwijl ze zelf de zaak niet op orde hebben. Mijn advies wordt nooit lid is gewoon een commercieel bedrijf wat niets voor leden doet. Gaat alleen om geld. Heb dit nog nooit meegemaakt.

Zoals in 1 brief op tijd aangegeven per 01-01-2015 stop zetten i.v.m. verhoging.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:06 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door acmvandijk