Klacht: Flop dag

op 10 maart 2020 over Elysium Sauna Welness in de categorie Beauty & Wellness

Maandag 0903 ging ik samen met mijn man onze huwelijksdag vieren in het Elysium een uitgebreid pakket geboekt twee behandelingen een all inclusief concept (Eten en drinken) en lekker ontspannen.
Bij de balie werden wij zeer goed geholpen door de dame.
Zij had onze behandelingen zo ingeplanned dat alles vlekkeloos en vooral ontspannen zou verlopen.
10 uur binnenkomst kopje koffie en gebruik maken van de sauna’s 12 uur behandeling van 40 min daarna nog een hapje eten en sauna’s
half 3 hadden wij onze tweede behandeling ingeplanned. echter hebben wij 20 min zitten wachten om vervolgens na zelf te hebben gevraagd te horen dat onze behandeling verkeerd was gegaan ( de behandelaar was er niet) aan de balie aangekomen wilde ik mijn behandeling schrappen en mijn geld terug zodat wij nog gebruik konden maken van de sauna’s en het all inclusief pakket omdat wij 17:00 uur weg zouden gaan na een hapje te hebben gegeten.
De vrouw aan de balie wilde ons later inplannen, dit wilde ik niet vanwege het pakket eten wat ik dan mis zou lopen kosten all inclusive a € 64.50 p.p dit geld voor 3 drankjes en 3 maaltijden waarvan ik er op dat moment maar 1 van het genuttigd.
de emoties liepen hoog op en ik kreeg een geschil met de medewerker Elly.
3 kwartier stond ik in de kou aan de balie te wachten ( kan je verzekeren in een badpak onder je badjas geen pretje)
Ze had aangeboden gebruik te maken van de hydromassage bank of een zonnebank echter wilde ik dit niet ik had immers bij binnenkomst dit gekregen (vanwege huwelijksjubileum) ik wilde gewoon mijn behandeling geannuleerd hebben en me geld terug klaar.
na bijna een uur aan de balie te hebben gestaan was ik woedend en ben ik mij gaan omkleding om vervolgens mijn gram te halen bij de balie (Je raad het al geen gebruik meer gemaakt van mijn all inclusief a pakket)
De medewerkers aan de balie begrepen mijn frustratie en dachten mee alleen mevrouw elly was dit totaal niet!
Wij kregen uiteindelijk een formulier onder onze neus die we konden invullen om onze behandelingen toch retour gestort te krijgen..
INMIDDELS 1 week verder en heb nog niks

Voor mij nooit meer Elysium! Bijna 300 euro uitgegeven om als vuil behandeld te worden.
De medewerkers aan de balie waren overigens TOP!

Ik ben tevreden wanneer ik mijn niet gekregen behandelingen retour gezonden krijg.
2 x € 24.95.- zoals toegekend

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elysium Sauna Welness

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elysium Sauna Welness nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha van der valk