Klacht: Film volgen onmogelijk

op 29 juli 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Wederom zit ik een leuke film (King Kong) te kijken , opzich niets mis mee natuurlijk.
De film duurt op de seconde na 95 minuten en is om 20:30 begonnen. Eind goed al goed zou u denken, niets is echter minder waar. Het is inmiddels 00:05 en ik zit naar het 8e reclameblok te kijken, gelukkig heb ik shownieuws nog even kunnen zien in de onderbreking van mijn film momentje. Zou voor geen goud willen missen dat Yolanthe en Wesley hun villa niet verkocht krijgen. Voelt een beetje als een extra feature op een dvd, de directors cut zogezegd.

Wanneer u een film die normaal een kleine anderhalf uur duurt graag wilt spreiden over de hele avond en nacht kan ik SBS6 echt aanraden. Noemenswaardig is dat de film tot 01:00 op de gids staat, dit betekend dat ik nog 2 keer kan genieten van een prachtig mooi reclameblok, al met al heeft deze prachtige filmervaring bijna 4.5 uur geduurd. Ik zou niet gelukkiger kunnen zijn, ben blij dat ik maar 70 euro per maand betaal voor internet en televisie, dan valt het leed gelukkig mee dat ik ondanks dat absurd lage bedrag gelukkig tijdens het film kijken niet 10 keer gestoord word door reclames of hart van droeftoeterland.

Oh wacht….

Stop eens met het uitzenden van 45 minuten durende andere programma's midden in films. Om dan daaropvolgend binnen 15 minuten weer een reclameblok in te starten kan ik al helemaal niet bij. Je kunt mij niet wijsmaken dat hier IEMAND gelukkig van wordt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wimd1988