Klacht: Film te lang laten duren door reclames

op 05 augustus 2017 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Wij keken Indiana Jones op zaterdag 5 augustus. De kinderen hadden deze aangezet en film mochten ze van ons kijken. Toen kwamen we erachter dat deze film onderbroken wordt door hart van NL en Lotto trekking etc. Dat is op zich al ongelooflijk natuurlijk, maar goed, de film zou daardoor (en toch ook al vanwege de vele reklames) tot 2345 duren. We besloten dat ze mochten afkijken. Maar tot mijn grote verbazing begon er om 23:47 nog een ronde reklames!! Ik vindt het onbehoorlijk om op die manier een film aan te bieden aan gezinnen. Reklame ok, maar op deze manier een hele avond afpakken vind ik ongehoord, zeker als je daardoor zo evorm uit de tijd loopt! Is eriemand die dit controleert of hier iets aan doet?

Dat in elk geval geplande eindtijde die in de programmering staan gehaald, worden behaalt. Ziet het er naar uit kort dan de reklames in of dla een blok over. Mensen met kinderen die films kijken willen kunnen plannen. Ten tweede is het natuurlijk belachelijk een film te onderbreken met andere programma's maar daar zal wel over nagedacht zijn..

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels312